Fredag

Sitter nu och kikar på Talang, är barnvak så det finns väl inte så överdrivet mkt man kan göra, men jag överlever ;)

Idag så åkte jag, Sandra, Alex och Hasse på dollar i Glada Hudik ;D. Alex har ju fått körkortet nu, grattis på honom =D .. Vart väl hämtad typ tjugo över elva på konsum, sedan hämtade vi datorn i Alex farmors lägenhet, eftersom Sandra och Alex sover där.. Sedan for vi och hämtade Hasse, sedan hem till mig en snabbis och sedan bar det iväg ;D..
Väl framme så snurrade vi runt inne på dollar :p.. Iaf jag och Sandra, för Alex och Hasse väntade mest på att få äta, haha! Jag köpte massa saker till kissemissen (: Och lite till mig själv också, typ leggins, en prydnadssak, sen minns jag inte mer , haha! Sedan åt vi på frasses, sedan åkte vi till något ställe, vet inte vad det heter :p. Efter det for vi till ännu ett ställe, och sedan hem till Sundsvall igen :) .. Då for vi först hem till mig, lämnade mina saker :p, sedan släppte vi av Sandra och till sist släppte Alex av mig vid konsum :)

Väl hos Alexandra så tog jag lite mat, eftersom dom nyss hade ätit :P Sedan slog jag mig ner i soffan och tog det lugnt bara..
Dom andra (Keda, Katta och Danne) började röra sig hemmåt för att göra sig klara för utgång, och likaså Jimmy, fast han var såklart kvar här :p Sedan traskade han upp till Katta och Keda och jag la Jonteman ;d.. Sedan gav Alexandra Lucas lite mat, sedan var det även dags för honom att sova, så nu har hon nästan precis gått!

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på :) Ska väl ligga i framstupa sidoläge i soffan och titta på tv och somna, som Katta brukar göra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0