Fredag

Snacka om härligt väder! :)
Klev upp vid halv nio idag då Kristoffer väckte mig :p Sov hos honom inatt för att jag skulle följa med dom till birsta idag osså vill man ju umgås med honom så mkt som man bara kan!
Fixade i ordning oss, sedan for vi till media markt för Kristoffer skulle köpa ny mobil :), sedan till plantagen för att katta skulle köpa en kruka :p, sedan for vi typ hem igen.. Kristoffer fick börja göra sin lunch då, och jag satt med Keda ute på uteplatsen och njöööt av den värmande solen ;D. Asskönt och varmt ju! Längtar riktigt mkt till sommaren nu, värmen :D Osså sola och bli brun ;D..

Kristoffer har iaf åkt iväg nu.. =/ Fast han kommer ju tbx lite senare, som tur är! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske ska gå ut och sätta mig i solen igen, eller om jag går ner till Alexandra.. Hon är ju själv med ungarna tror jag, för Jimmy, Jocke och Kevin är nog i Stöde.. Jaja, får se hur det blir helt enkelt, ska iaf inte skriva mer nu, har inte så mkt att säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0