Fredagkväll

Är barnvakt till Lucas, Jonte och Kevin nu.. Alla sover så sött :) Jonte och Lucas ligger inne i Alexandras och Jimmys sovrum, och Kevin ligger här på soffan.. Ska strax bära in honom in i Jontes rum på madrassen därinne, så slipper han ligga här :) ..
Förut idag när Kristoffer hade åkt så gick vi alla ner till stan för att lämna tbx mina filmer på hemmakväll, sedan gick vi hem igen :p .. Alexandra o dom gick på affären, och jag gick med Keda och Katta hem till dom. Vi skulle egentligen äta all tsm, men det blev inte så.. så då beställde vi pizza ist :) .. Gott vare iaf! Senså när vi satt och åt så kom Kristoffer hem också :).. Vi gjorde väl inte så mkt, typ såg tv osså.
Sedan vid sju kanske så kom Kim dit, sedan Sandra (Strömberg) och sen Uffe :p och sen Jimmy och Jocke. Då gick jag ner till Alexandra så hon också skulle få gå upp dit.. Då var Kevin fortfarande vaken, han satt i soffan och läste böcker :p, men när jag sa åt honom att lägga sig ner på kudden så gjorde han det :) Och mitt upp i allt så vaknade Lucas och var helt hysterisk ;o, då ringde jag efter Alexandra som kom ner och gav honom lite mat, så då somnade han om.. Kevin somnade på soffan då också..

Så nu sitter jag här och inte gör alltför mkt, funderar lite på vad jag ska göra av kvällen, typ se tv? :p Finn ju inte så mkt annat jag kan göra, haha! Men nu har jag inte så mkt mer att skriva, ska bära in Kevin nu iaf, så han inte druttar i golvet!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det är typ en jack russell fast med längre ben... vet inte riktigt vad den hette men ska ta reda åp det :-p hehe :-D

2009-04-11 @ 00:56:27
URL: http://lforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0