Lördag

I morse, eller vid elva kanske så for jag, Katta, Alexandra och Jimmy ut till birsta och fixade lite saker.. Sen när vi kom hem igen så typ.. Ja vad gjorde vi nu då? :p Jo, bakade kanske vi gjorde ^^ Iaf jag och Alexandra, dom andra satt väl i soffan eller ngt annat kul :p Eller dom kollade på fotboll ;d IFK Göteborg mot Djurgården, IFK vann med 6-0 ;)
Sedan gjorde dom mat, strips och korv.. Efter maten vart det ännu mer bak! Hihi, det är tills imorgon ju :) Lill Lucas ska döpas ju :D
Sen efter dopet är ju fika osså, sen vid fem halv sex så ska Kristoffer åka :'/ .. Gud, känns redan jobbigt av att tänka på det, vill inte att han ska åka ju :( .. Tårarna kommer garanterat komma, utan tvekan.. Hur mycket jag än skulle försöka hålla dom inne så kommer det ändå inte gå, det gör det aldrig...

Är iaf hos Kristoffer nu, ska sova här inatt igen :') .. Man tar vara på tiden så gott det går in i det sista! Men nu orkar jag inte skriva mer, är trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0