Måndag

Har inte skrivit på ett tag nu, men har verkligen inte haft någon blogglust, har inte det nu heller egentligen, men skriver några rader bara för att...

I lördags åkte jag till Nacksta i alla fall. Grillade kött och åt potatisgratäng, mumma! Sen senare på kvällen så gick Jimmy ut med sin morbror eller nått, så jag, Alexandra, Danne och Angelica spelade lite uno :) Trevligt må jag säga! Fast vann tyvärr inte denna gången, det var helt enkelt inte min dag ;)
På söndagen när Katta skulle skjutsa hem mig så ville Jonte också åka bil, så han fick följa.. Men det vart inte Kattas bil vi fick åka, för när vi skulle backa så kom vi ingenstans :p.. Så Keda fick komma och kolla vad det var för fel, så då var det handbromsen som hade fastnat ;o Så Keda fick skjutsa ist.. Hem kom jag iaf!
När jag kom hem tog jag det lugnt för det mesta. Sedan på kvällen så provtränade jag med SDFF div 4 :) Var skoj faktiskt! Inte riktigt så roligt som jag hade tänkt mig, men roligt iaf :).. Får se om det blir med dom framöver, fast inte som det känns nu iaf.. Kom hem vid strax efter nio, då duschade jag osså. Sedan la jag mig och sov i min ensamhet här hemma för mamma jobbade natten och Maria var hos sin pappa!

I morse så vaknade jag och kände: Nä, pallar fan ingen skola idag, och så fick det bli! Hade ingen ork eller lust alls för skola, och ont i huvudet hade jag också! Så jag sov vidare till typ tio-elva ngngång.. Sedan vid tre så for jag med systeryster till birsta :) Gick först till skopunkten och kollade på skor. Hittade ett par som jag köpte, och Maria köpte två :) .. Sedan gick vi upp till birsta city och snurrade runt där ett bra tag.. När vi va klar där tog vi bussen till stan, köpte mat, sedan for vi hem!
Väl hemma så satte jag mig och åt... Testade även skorna igen, och självklart så ska det vara något fel på dom när man väl hittar dom ;s, ena skon är fan större en den andra! Hyfsat less man blev då eller?! :@ Gaah! Nää, nu vart jag bara less, mer än innan, och orkar inte skriva mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0