Måndag

Sitter på skolfan nu -.- .. Svintråkigt, har info och leyout, med Boel :s, hua! Fyfan...
Vaknade imorse av att Jonte kom och la sig bredvid mig i soffan :') Gofisen, sedan tills han skulle fika så satt han bredvid mig och kollade på barnprogram :), han satt även på mig den lilla fisen :p.. När han skulle fika så klev jag upp och klädde på mig, sedan frågade Alexandra om jag kunde fixa Lucas, så jag gjorde det.. Bytte hans äckliga bajsblöja och klädde på honom :p.. Sedan plattade jag håret osså. Sedan gick vi upp med Lucas till Katta och gick sedan till bussen. Sedan traskade vi mot skolan, jag gick upp hit till min skola, och Alexandra gick bort till CSN för att jobba lite :) ..

Igår så kom kusinen hem :D:D:D :').. Fyfan vilken lättnad det var att bara krama om honom :'), har längtat så mkt! Hann inte träffa han så mkt, men det gjorde inte så mkt, fick ju iaf krama honom :).. Han hade köpt massa kläder till Jonte och Lucas, osså gick jag och Alexandra upp till Katta för att hon skulle tvätta lite kläder till mig :). Så då provade Jonte ett par snickarbyxor som har såg stentuff ut i ;) Hehe.. Typ vid nio så bakade jag och Alexandra lite, typ några stjärnor med hallonsylt i ^^ Vet inte vad dom heter, men goda vart dom :D Höhö

Nu har vi ju som sagt Information och Leyout, vad ska man säga? Typ tråkigt, och det gör ju inte saken bättre att vi har Boel :s.. Menmen.. Sedan har vi engelska, ska hålla tal egentligen, men jag har inte förberett mig och även om jag hade gjort det så hade jag inte tänkt prata, så det jämnar ju ut sig ;)! Får se om jag kanske följer med Alexandra sen, måste fundera lite (: .. När man kmr hem, asså inte hem, HEM, utan till Nacksta, så blire nog till att umgås med Kristoffer :') Måste ju ta vara på tiden, och det ska jag! Synd bara att skolfan ska förstöra och ta massa tid! För vi har ju svinlånga dagnar =/ Fan för skolan!

Menmen, nu ska jag "jobba" vidatre här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0