Söndag

Vart väckt vid strax innan nio i morse.. Skulle egentligen ner till Alexandra då och baka lite mer bullar, men vi beslutade oss om att skita i det, ingen vill lukta bullar sen ändå :p..
Men jag gick iaf dit och hämtade lite kläder osså så jag kan duscha här, hos Katta.. Osså när jag kommer innanför dörren där så kommen både Jonte och Kevin springades mot mig :P Först Jonte som stäcker upp armarna och ville väl att jag skulle lyfta upp honom, men det gjorde jag inte :p. Sen kommer Kevin med öppnande armar och ville ha en kram :D haha, det trodde jag inte ^^ Sötungen! Sen ville förstås Jonte också ha en kram, och det fick han förstås den gofisen! :) Sen gick jag till min väska och hämtade det jag skulle ha, sedan in i vardagsrummet där alla satt och snackade lite med Lucas som låg och snackade på golvet :) Det är ju hans dag idag typ ;) Senså kom Kevin med bilar och ville att vi skulle leka, men jag var ju tvungen att gå, så det får bli senare :) .. När jag skulle gå så kom grabbarna igen mot mig :p Men denna gång så frågade jag Jonte om jag fick en kram för att jag skulle gå, och det fick jag ^^ Fick även en av Kevin igen ;d Hehe!

Söta ungar dedär! Men nu ska jag väl ta och hoppa in i duschen så vi blir klara ngngång :p Kanske skriver ikväll.. Beroende på vilket humör jag är på, gissar iaf på att det kmr vara neråt och kännas tungt. Alltså, blir nog ingen skrivning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0