Söndagkväll

Vart en stressig dag idag.. Fixa hit och fixa dit :p Men tillslut så kom vi iväg till kyrkan och dopet började :) Jag, Kristoffer, Lucas (såklart),Jonte, Alexandra och Jimmy fick gå in till klockljuden och musik, medans dom andra satt där framme i kyrkan :p.. Jag höll i Lucas hela tiden och både jag och Kristoffer fick läsa texter inför alla :p.. Sen när prästen döpte Lucas i vattnet så plaskade han i vattnet, haha :D Lite kul måste man väl få ha på sitt dop ;)? Efter det så for vi till Unga Örnar lokalen och fikade osså.. Sedan vid halv fem kanske kom vi därifrån, då åka Katta och Keda och köpte mat från sibylla.. Sen direkt efter att vi hade ätit så kom dom för att hämta Kristoffer :'( .. Katta sa att vi skulle hålla inne tårarna, eftersom det blir lättare för Kristoffer då, men det gick absolut inte, var helt omöjligt :'/ .. Det var riktigt jobbigt..

Efter att han hade åkt så tittade vi på lite bilder som knäppts idag och sedan gick vi ner hit till Alexandra för att kolla på wipeout osså..
Så nu sitter vi och spelar UNO, eller jag är inte med justnu. Vi spelade en omgång innan, och jag vann förstås ;) Så jag hoppade över denna omgång så dom andra får en chans att vinna, hehe ^^
Vi ska väl snart gå hem och sova, ska sova hos Katta och Keda så man får sova ut imorgon :P .. Jocke och Kevin ska åka hem 4 inatt också :( , lite tråkigt ju! Lär ju dröja ett tag innan man ser dom igen men men ..
Men nu orkar jag inte skriva mer, är trött och har ont i halsen :P.. Hes är jag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0