Tisdag

I natt så sov jag uppe hos Katta och Keda.. Så Keda kom in i morse vid nio kanske och frågade om jag hade nyckel med mig så jag kunde låsa efter mig när jag går ner till Alexandra, och det hade jag :P Strax efter att Keda hade åkt iväg så ringde Alexandra och frågade om jag var vaken osså :p, sen när vi hade lagt på så somnade jag om till tio :D!
När jag hade vaknat osså så klädde jag på mig och traskade ner till Alexandra, där jag är nu!

Just nu är det rätt lugnt här.. Jonte och Lucas ligger ute i vagnen på uteplatsen och sover :) Alexandra sitter i duschen och Jimmy ska ner till gamla lägenheten och visa den för ngn som ville kika på den (: .. Själv så sitter jag och ser på tv.. Och kollar till grabbarna i vagnen lite då och då! Ska duscha så fort Alexandra är klar, men det kan ju ta sin tid eftersom hon alltid sitter i 100år :p Haha ;d.

Men nu orkar jag inte skriva mer, ska väl uggla vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0