Tisdag

Sitter på skolan nu, har bransch och produktkunskap.. Hmm, ja.. Kan inte påstå att jag lyssnar vad lärarn säger men.. Vet inte ens vad hon heter xD Har någon ny som vi ska ha ist för Andreas, men hon verkar inte så mkt bättre än.. Hon är bara jobbig, verkar sur och har en jobbig röst som man inte orkar lyssna på!

Jaja.. Det är ju BARA en och en halv timme kvar av lektionen ;o! Fyyyyyyy! Jobbigt...
Lektionen slutar 10.30 och Lunchen börjar 10.40, tror jag längtar till det! Nu fick jag höra att hon tydligen heter Caroline, trevligt.. Efter lunchen har vi matte i 50 min, alltså från 11.40 till 12.30, sedan sluuuuuutar vi!! Fan va skönt, enda dagen man slutar tidigt, annars äre ju halv 5 varje dag typ :/ ;O..

Men ja.. Orkar inte skriva mer nu, ska väl försöka lyssna eller något annat skoj vid datorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0