Tisdagkväll

Efter den goooda maten som mättade magen bra så duschade jag av Jonte :) .. För när vi satt och åt så spillde han dricka över hela sig, och sedan efter maten så kissade han ner sig :p (pott-tränar honom = ingen blöja) Så då duschade jag av honom då, han ville bada, men det fick han inte! ;) Efter att han hade duschat så satte jag mig i soffan och softade lite ;d Sedan så gjorde jag vällig och la Jonte.. Somnade även själv (a) .. Vaknade av att Alexandra kom och skakade på mig och frågade om jag sov, haha! Fyfan vad skönt det var att ligga där och sova kan jag säga! Han har en så grymt skön säng! Är lite för lång för den, men får man chansen så äre ju klart man sover där ;) Fast det kommer ju inte bli nu iaf, eftersom Jocke och Kevin troligtvis kmr sova därinne, så det blir fortfarande soffan för min del, men jag är van :)

Under tiden som jag la Jonte så gick Katta och Kristoffer.. Sen när jag blev väckt från min underbara sömn så tog jag mig en dusch :).. Sedan slog jag mig ner i soffan med Alexandra och Jimmy..
Sitter här nu och kikar på hockey och fotboll (bläddrar emellan, eller Jimmy gör det!), Alexandra ligger här bredvid mig och har somnat, haha! Tror hon är lite trött kanske :D Börjar bli lite småtrött jag med, men inte så att jag skulle kunna somna tror jag :p .. Men nu ska jag väl ta mig ett glas cola eller nått, skriver imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0