Torsdag

Klev upp vid sju idag och gjorde i ordning mig.. Alexandra kom upp vid kvart i åtta eller ngt.. Hon gav Jonte frukost, som jag också hjälpte till med :) .. Sedan strax efter åtta så skjutsade Katta ner mig till skolan, för hon skulle även skjutsa Alexandra till skolan..

Väl på skolan så hade vi Bransch och Produktkunskap, två och en halv timmes lektion -.- med den nya läraren, eftersom vi ska ha henne under den här kursen =/ .. Asjobbigt vare iaf, och tråkigt! Fyyy... Lektionen slutade elva, eller vi fick gå lite tidigare och då vare iaf lunch, lax :D Asgott vare :) .. Sedan sprang jag och Josefin ner på stan för hon skulle ta ut pengar, sedan tbx på skolan, sedan ner och köpte klass, sedan tbx på skolan igen :p ..

Justnu sitter jag allderles själv uppe på 4an och skriver här.. Alla andra har prov, men inte jag inte! Eftersom min dator har fuckat upp sig rejält så har det inte gått så bra att träna på provet! Och Alexandras o doms dator har inte Word, så jag hade inte kunnat få anteckningar av ngn heller, så det sket ju sig! Svenskan börjar 14.10.. Vi kommer alltid ha hål från elva till 14.10 på torsdagar, känns ju grymt surt! Att bara sitta på skolan liksom och göra ingenting.. Visst, man skulle ju kunna göra ngn nytta, men det har man inte ork till om man ska gå till HALV FEM!! :o Asjobbigt med långa dagar ju.. Är redan supertrött och vill bara härifrån och gå på lov! Vore hur skönt som helst!
Men sen när vi väl har slutat så ska jag som vanligt till Nacksta :) Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men ngt kanske de blir iaf.. Men kanske skriver mer senare, orkar inte skriva mer nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0