Fredag

Då var första skolveckan avklarad, skönt! I torsdags var det typ bara intro på kurser som vi ska läsa och varje lärare pratade typ i 5 min sen hade vi typ 20 minuters rast, och så pågick det hela dagen, kändes lite onödigt kanske. Idag så hade vi tävlingar, TBS Uppdraget tror jag dom kallade det. Fanns massa uppdrag på ett papper man skulle göra i sina mentorsgrupper också fick man poäng, sen slogs poängen ihop med andra mentorsgruppen i klassen. Vår klass, CoP08 kom tvåa :p Vi slutade typ två och då åkte jag hem och har slöat hemma hela dagen, har känt mig nere hela dagen typ, men det är bara för att jag funderar så mycket... Nämligen på om jag ska byta till Business eller inte. Jag vill det, men det är ju det att det är lite tunga kurser som måste läsas igen osså :/
Men jag ska snacka med Fredrik på måndag så då får vi se vad vi kommer fram till, blir nog bra :) Förhoppningvis iaf!

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, funderar på om jag ska åka till Nacksta, för Kristoffer är hemma. <3 Får se vad jag känner för imorgon, men nu ska jag kika lite mer på tv sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0