Fredag

Igår var jag och Sandra på bio, vi såg Sommaren med Göran, den var riktigt bra! :D
Efter det så kom Sandras pappa och hämtade oss så åkte vi hem till Sandra... Satt där och gjorde väl inte alltför mkt, sen gick vi till statoil för Sandra ville köpa en korv :p.. Satt där, sen gick vi till Bredsands skola och satt där med  Ante och Matte :p. Sen gick vi hem till dom och kollade på "Vi hade iallafall tur med vädret, igen" :) Sen hem o sooova! ;D

I morse vaknade jag av att Skruttan kom smygandes, det hördes nämligen att hon kom för täcket låter då :p haha, jag har ju ett duntäcke, så då prasslar det ^^  Det var mysigt!
Så nu sitter jag i sängen och kollar på tv, ska väl snart ta ngt att äta kanske, eller nått =) Väcka mamma kanske ;D

Men nu orkar jag inte skriva mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0