Måndag

Vad tråkigt det var att vakna upp hemma imorse... :/
Vaknade iaf vid halv elva och då slog jag på tv'n och kollade på våra bästa år. Sen har jag bara suttit här vid datorn, dampat med telefonen har jag också gjort... Den visar att jag fått ett sms, men det finns inget i inkorgen? Sen har jag försökt uppdatera telefonen också, men funkar det? NÄE! Den lever sitt egna lilla liv så nu ska jag spara till en ny, utan tevekan! Och det ska vara en touch, det är mkt roligare ;) Kanske en ultra touch ;)? Då har man ju knappar ändå liksom, fast jag gillar på ett sätt inte telefoner man skjuter upp så, men man vänjer sig nog ;D En iphone vore ju inte helt fel heller, den nya... Har spanat in några andra också, får se vilken det blir ;) Sen om ngn annan nära vän också skulle ha en sån som jag vill köpa så hindrar liksom inte det mig, den telefonen jag vill ha köper jag, vare sig ngn annan har den eller inte! :) Puss på det

Idag händer nog inte så mycket, ska nog bara softa, finns ju inte så mkt att göra ändå. Men nu orkar jag inte skriva mer, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0