Måndag

Fyfan, en vecka kvar till skolan, JAG VILL INTE! Kan dom inte bara säga att vi slipper liksom, vem pallar skolan? Har vant mig vid ett och annat under sommaren, då kan det lika bra fortsätta så också, så de kompliserade sakerna slipper komma tillbaka i huvudet....

I helgen var jag i Nacksta.. I fredags kväll for jag, Katta, Kristoffer och Jonte in till selånger och kikade lite.. Jonte var helt tokig i karusellen som gick runt och som stannade upp och ner, för när han satt och åt korv så kollade han på den hela tiden "nu den borta, där pom den" haha, sötungen! Åt langos gjorde vi också, fett gott!
På lördagen tog vi en prommis till Selånger, snurrade runt där, Jonte åkte lite karusell sedan gick vi hemmåt igen, stannade bara på sibylla och åt... På kvällen var jag och Katta barnvakt och dom andra gick ut.. Dom kom hem vid halv tre typ :p
I söndags gick vi åter igen till Selånger, Jonte fick åka lite mer karuseller, jag åkte en med honom också :p Vi kollade lite där, och jag köpte tre apor (ser inte, hör inte, säger inte) sedan gick vi hem till Alexandra där Jimmy fixade maten.. Då åt vi sedan gick vi hem till Katta då jag och Kristoffer packade ihop våra saker sedan for vi med honom till Kramfors och sedan skjutsade dom hem mig! Maria kom hem senare på kvällen också :D <3

Idag klev jag upp vid halv nio, nio och gjorde mig klar, sedan hämtade Birgitta mig vid tio och då snurrade vi runt på stan o fikade osså.. Sedan när vi var klar åkte vi hem till hennes mamma en stund och till sist skjutsade hon hem mig sen har jag inte gjort så mkt mer, orkar inte skriva mer heller :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0