Måndag, eftermiddag

Det vart ingen tripp till stan med mamma, degade hemma ist :p

Men nu kom jag iaf nyss hem! För att Jonte, Lucas, Alexandra, Angelica och Danne kom hit för att vi skulle ner på standen och bada lite :).. Mamma fick passa Lucas medans vi andra traskade ner! För min del vart det inte mycket till bad, utan jag gick bara i med benen :p Men alla andra dom badade på dom ;D Vart inget långt bad, men efter det gick vi till tempo, och precis när vi skulle gå som kom mamma med Lucas, hon bestämde för att gå en sväng med honom för han var lite grinig, han är ju inte van henne :p.. Vi gick iaf till tempo sen följde jag med dom till bussen, och när bussen kom fick jag en puss och en kram och Jonteman och gosade lite på Lucas sen gick jag hem där jag sitter nu!

Ska allderles strax hoppa in i duschen, Alexandra skulle ringa också.. Nää, nu kallar duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0