Onsdag

Idag sov jag lite för länge kanske :p Minns inte när jag vaknade, men jag missade i alla fall våra bästa år... Vaknade av att Maria hade typ satt Skruttan i min säng, osså stod hon och kurrade bakom ryggen på mig (Skruttan alltså), Maria stod och pratade lite också om jag minns rätt. Så då slog jag på tv'n och datorn, sen har jag bara suttit här och softat lite.
Idag blir det bara att ta det lugnt hemma, ska nog städa lite på rummet också, och be mamma fixa min jeans! Så det kommer inte hända så mycket idag, men imorgon är det dags för skola igen, vill inte! Menmen...

Men nu ska jag väl ta och typ, slå på en film eller så :) Övertala mamma attt fixa byxorna! Skriver kanske senare, annars imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0