Onsdag, kväll

Ja, idag blev det ingen stan! Orkade helt enkelt inte fara, men det gör inget :) Iställer har jag småpackat typ hela dan, in och ut i garderoben och guuud vad less jag är på min kläder! Nog för att man inser det varje morgon man ska hitta något att ha på sig, fan ännu värre när man ska packa alltså! Men nu är det mesta klart iaf! Det sista åker ner i väskan imorgon :)

Nu ligger jag i sängen och kollar på "Se upp för dårarna"... Kan typ hela filmen utantill, haha :D Väntar på att Paradise Hotel ska börja runt tolv, och efter det ska jag sova!
Imorgon ska jag vakna vid halv elva hade jag tänkt, se våra bästa år, sedan duscha och packa ner det sista. Åh, dom hämtar min Skruttis imorn också, min gosefis :( Men det blir nog bra! Vi far iallafall vid fyra imorgon, så jag hinner förhoppningsvis med ett inlägg imorgon också, innan jag åker liksom ;)

Men nu ska jag ta och titta vidare på filmen, och ja, hitta ngt gott att äta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0