Söndag

Dagen började grymt mkt bättre än vad den slutade vill jag lova!

Vaknade vid kvart över nio i morse av att Kristoffer slog på tvn, då vare Alvin och gänget på canal + så vi låg och kollade på den :) Efter den vare filmen Angel, som man sett redan, så då la vi oss o sov, haha :p.. Sen vaknade jag till och såg slutet på den! Efter den var det Jumper, och den såg jag, riktigt bra! :D Värsta film morgonen vi hade, för sedan var det The Simpsons Movie, och den såg vi också! Fast mellan Jumper o The simpsons movie var det dags att äta lite, gårdagens tacos ;) Ännu en bra fick kom efter de, nämligen Spiderwick, och den var också bra :)

Men sen tog de bra filmerna slut och vi gjorde inte så mycket.. Till middag åt vi iaf kött och strips :) Sen dampade min telefon, så jag skulle starta om den, men den gick fan inte att starta ;s Less man blev!

Sen skjutade dom hem mig innan dom åkte upp med Kristoffer. Tror ni jag hittade kvittot till mobilen hemma då så jag skulle kunna lämna in den? NÄE! Fittigt less jag blev då! Har letat ÖVERALLT, och kvittot till Xboxet är till och med borta ;s Så det skulle ju då inte förvåna mig om det också går sönder snart :s Sedan för ett tag sedan så tänkte jag stoppa i laddaren o se om den kanske ville starta då, men näe! Utan den går inte ens att ladda, det står bara: "Det går inte att ladda batteriet. Du måste använda ett Sony Ericsson batteri." MEN HALLÅ?! Som om jag skulle stoppa i typ ett samsung batteri i telefonen, som inte ens skulle platsa? Jävla gristelefon, måste fan köpa ny, helt allvarligt, får panik!

Nu får jag använda gammtelefonen, känns som stenåldern fan ;s Men nu måste jag lägga mig faktiskt, är ju fan skola imorn :( VILL INTE! Menmen, aja, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0