Söndag

Igår så åkte jag till Nacksta... Åt supergod mat osså! På kvällen kikade jag och Kristoffer först på Date movie som gick på tv'n, sen på Wallander, Skulden :) Sedan sov vi!

Idag så var vilderbildarna Simon och Elias där :p Jonte kom också upp efter ett tag :) Dom härjade på som vanligt och det var jag och Kristoffer som fick passa dom för Katta och Keda skulle på möte :p Senså när dom kom hem så började dom med maten och vi busade lite ute :) Jag och Kristoffer kastade boll till varandra och ungarna ville vara med, men det fick dom inte (y). För då hade dom bara börjat grina så fort dom inte fått bollen! Sådeså!
Efter en stunds härjande var det dags för mat! Sedan så packade jag och Kristoffer ihop sedan for vi upp till Kramfors! Alltså jag, Kristoffer, Katta och Keda... Vi lämnade Kristoffer där :( Sedan hemmåt igen! Fast vi svängde in till Västansjö (?) till Emelies pappa och hämtade hennes väska där, Emelies asså :p Sedan till tågstationen och hämtade Emelie ;D

Efter det så skjutsade dom hem mig, då gick jag till tempo och köpte lite chips för jag var grymt sugen på de, sen hem och duscha, och sedan vart det datorn! Så nu halvligger jag i sängen. Ska strax göra mig klar för att sova, skola imorgon ju :/ Börjar 10, så det blir till att åka in med bussen som går typ nio eller något så jag kan snacka med Fredrik innan vi börjar, lika bra det! Lite pirrigt är det, för jag är inte riktigt helt 100, men förhoppningsvis blir jag det...

Men nu ska jag fixa ordning här! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0