Söndag

Helgen har spenderats i Nacksta, ovanligt va ;)? Men Kristoffer var ju hemma i helgen, så det var ju självklart att åka dit!
Har väl mest varit lugnt i helgen, eller järngänget var ju ut igår :P Under tiden som satt och drack uppe hos Katta innan dom skulle ut, fan vad jag längtade då till jag blir 18! Shit, då kände jag verkligen att det är långt dit, mindre än ett år ju, men näe, långt! Men ja, man får stå ut innan man får följa med dom ut! När dom for iväg så gick jag ner till Alexandra där Katta var och såg på tv osså :)..

Idag har vi grillat :) Kicki, Simon och Elias kom också... Sen efter maten for vi upp till Kramfors och lämnade Kristoffer... Det känns inte lika tungt längre, men det känns ju :/. Det känns verkligen i hjärtat när man inte har honom här hemma, :( Det kommer verkligen aldrig kännas eller bli som förr, det kommer nog alltid finnas en viss tomhet inom en.. Och även om vissa saker blivit betydligt bättre, så är det jobbigt..
Efter det så for vi iaf hemmåt igen, Katta och Keda lämnade av mig hemma och sedan har jag bara tagit det lugnt..

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer... Kanske blir en tur till stan med mamma, annars har jag ingen aning!
Btw! Det är bara 4 dagar kvar tills mamma och jag drar ner till Stockholm! ;) HUUUUA vad jag längtar! Så Keda kommer och hämtar min lilla skruttis på torsdag! Åh, vad dum jag känner mig som måste lämna bort henne över den helgen, men det går nog bra de =)

Nää, nu orkar jag inte skriva mer, ska nog krypa ner under täcket och se på tv! TJIIING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0