Stockholm 6/8-9/8

Ja, då var man hemma från Stockholm då, tyvärr... Fan, jag saknar dom redan, och vill tillbaka, man kan inget annat än sakna dom underbara människorna!

När vi kom fram i torsdags så mötte Hanna och hennes kille Fabbe upp oss och sedan åkte vi hem till Hanna :).. Tog det mest bara lugnt där osså :) Wille och Lilith (Michas småsyskon) var inte hemma då vi kom, men när Hanna ringde efter som så skyndade dom sig hem, och dom är så söta :D Lilith hade verkligen väntat på att vi skulle komma, det syndes på henne :) På kvällen innan jag och Micha gick och la oss så satt vi och snackade lite på balkongen medans han rökte, det var riktigt trevligt!

Fredag: Vi vaknade och gjorde oss klara för att fara in mot stan för lite shopping ;p.. Fast först lämnade vi av Lilith och Wille på slussen för dom skulle till deras mormor för att bada och det skulle nog inte ha blivit så roligt för dom att springa på stan... Vi sprang runt där på stan, jag shoppade en hel del :p, typ massa tunikor osså :) Sen åt vi lite, sprang lite till, och sedan gick vi genom gamla stan också :) Riktigt trevligt! När vi kom hem så tog vi det lugnt.. Mamma och Hanna gjorde en kycklingsallad som vi åt, och sedan så satt vi också pratade, jag, Micha, Hanna och Mamma :) Det var bara vi hemma, för Lilith och Wille stannade hos mormor deras och Fabbe skulle typ på svensexa tror jag det var... Mamma och Hanna pratade om roliga och mindre roliga händelser på deras jobb, så vi fick massa skratt, haha ;D Sedan la sig mamma och Hanna och sov, men jag och Micha stannade uppe längre, till fyra, haha :p.. Fast jag somnade i soffan medans Micha spelade tv-spel (A)

Lördag: Jag och Micha va ju uppe länge kvällen innan så vi sov rätt så länge :p, Fabbe också, för han kom hem runt sex på morgonen, haha :D.. Men tillslut när alla var vakna och klara (vet inte vilken tid det var) så for vi iväg till grönan! :D
Väl där så hade jag lite svårt att bestämma mig för om jag verkligen skulle köpa åkband eller inte eftersom jag inte är ngn karusellmänniska :p.. Men jag köpte ett, för Michas skull ;) Så då började vi med att gå i lustiga huset, men det var så äckligt varmt därinne :o! Fyfan.. Sedan åkte vi Jetline. Men i kön så drog jag alla möjliga visor som typ: "Det här går inte, jag kommer spy" "Jag kommer nog dö!" "Vart är nödutgången om man ångrar sig?" Haha, och sa nog massa mer saker :D, men jag åkte! För Michas skull ;) Och självklart höll jag på att skita ner mig, men när han frågade om jag ville åka den igen, så sa jag ju självklart ja ;) hahaha :D Fast efter en stund, vi tog radiobilarna efter det, sen typ Jetline igen, sen vilda musen, och sen typ Jetline hundra ggr till :p.. Micha åkte frittfall därimellan ngn gång också :p.. Blå tåget åkte vi också, men vi satt och garvade hela tiden, inte ett dugg läskigt, haha! Sen tröttnade vi typ vid halv tio, så då åkte vi hem... Fast Micha var tråkig och åkte och träffade ngn tjej :(.. Och Fabbe skulle jobba, så då var det bara jag, mamma och Hanna som for hem! Då åt jag och Hanna lite spagetti och sedan tjockade vi alla med chips och ostkrokar ;D Micha kom hem lite senare och då satt vi också och snackade, eller innan han kom satt vi också och snacka om olika saker :) Sen vid två kanske så var det dags att sova, så då la vi oss osså...

Söndag: Vet inte när jag klev upp, men kände riktigt hur tråkigt det var att behöva kliva upp för att jag visste att vi skulle åka hem :( Menmen.. gjorde det och vid halv två begav vi oss mot stan, men Micha var helt nyvaken så han stannade hemma :(, glömde ge honom en kram också, det ångrar jag att jag inte gjorde :( .. Menmen... Väl på centalen så fixade vi med bussbiljett o grejer.. Sen när det var dags att kliva på bussen sa vi hejdå till Hanna och en riktigt bamsekram fick man, det tog riktigt emot att säga hejdå, tårarna var inte långt borta... :( Bussresan hem var jobbig och dryg och ja, jag vill helt enkelt tillbaka.. När vi kom hem regnade det som fan och det gjorde ju inte saken bättre :s, plus att vi fick vänta nästan en timme på bussjäveln! Men hem kom vi, och det är väl första gången på länge som jag faktiskt inte tkr det är skönt att komma hem, jag tycker det känns riktigt tråkigt :( .. Åhh..

Efter att vi varit hemma en stund så kom Katta och Keda iaf med min Skruttan :'), saknat min lilla gos ju! Skönt att ha henne hemma igen!

Det var min resumé av helgen, och det har varit underbart att träffa dom igen! Och jag hoppas det inte dröjer alltför länge innan vi ses nästa gång! Men nu ska jag väl deppa vidare, hejdå!

  

Så sjukt underbara människor! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0