Tisdag

I morse vaknade jag vid halv elva, Skruttan sov med mig då också :') Då slog jag på tvn och kollade på våra bästa år...
Sen lite senare gjorde jag mig klar och sedan gick jag mot Sandra för att hämta hennes bankomatkort eftersom hon var hos Alex. Sen vandrade jag hem igen och väntade på att gå till bussen :p

Tog bussen till stan där Sandra var och sedan gick vi runt och shoppade lite ;D Köpte en jeanskjol med hängsel, en typ tunika, en t-shirt och 2 par nya leggins, asbra! ;) Åt lite på donken också ;D Sedan så gick vi upp till skolan för att kolla in den nya våningen, och det var riktigt nice! Man vart lite sugen på att börja då, fast sen när man tänkte efter att vi kommer vara 180 st på skolan och sedan kommer allt jävla pluggande komma, då var man inte lika sugen längre, menmen... Sen gick vi en bit i skönsmon tills min buss kom och då åkte jag hem och Sandra till Alex (:

Väl hemma så började jag rensa garderoben lite, kände att det behövdes för att få plats med lite nytt liksom ;)
Så nu är det gjort, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, kanske ta ngt att äta? :) Får se vad som händer!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0