Tisdag, del 2

For ju till stan med mami förut, vi skulle ta bussen som gick typ tio i tolv från njurunda, och då kommer bussen efter tjugo minuter och är fullsatt, hyfsat irreterad man blev då!! Så jävulskt idiotiskt att ta bort 2an från Bredsand! Dom har liksom inte tänkt någonting, dom bara fattar massa sjuka och idiotiska beslut på kommunen så det inte är sant asså! Mamma ringde förstås och klagade, och hon var inte den enda! :p Typ 20 minuter efter de kom en extrabuss, som tur var! Men ja, det var näst intill fullsatt den också! Dom fattar liksom inte att njurundafolket fyller en buss själva ;s Kan ju tänka mig hur det kommer bli framöver; kommer komma försent till skolan typ varje dag för att varenda bussjävel kommer vara fullsatt ;s

Jaja, in till stan kom vi iaf. Då mötte vi upp Jimmy, Alexandra och Lucas och gick lite på stan.. Sen upp till tandläkaren för Alexandra var allderles blå på kinden efter att hon hade lagat hål igår, men dom kollade bara och sa att hon skulle vänta tills på torsdag eller nått... Sedan tog vi bussen till birsta!
Gick till elgiganten för att få min mobil fixad! Dom gjorde ngn uppdatering eller nått, sedan så funkade den faktiskt (Y), fast jag undrar då hur länge den kommer funka, gjorde ju fan en uppdatering för ett tag sen för att den dampade, så jag tror den kommer krångla snart igen! Menmen, hade ändå tänkt spara till en ny, men vet inte vilken jag vill ha ;o Har ju funderat på Samsung ulta touch, men den har ju bara fotolampa och jag vill faktiskt ha blixt, annars är inge bra :p Så jag får testa mig fram lite :). Sedan gick vi till Media Markt och kollade om telefonen som Alexandra ville ha fanns, men icke! Så då gick vi till donken o åt, sedan till stan och köpte mat till Maria på donken där sedan hem!

Nu gör jag inte så mkt, vart sugen på godis, så jag tror jag ska gå och köpa mig lite! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0