Tisdag

Efter sista inlägget igår så hoppade jag in i duschen och sedan ringde Alexandra. Då slängde jag på mig kläder och gick till bussen och for sedan hem till angelica :) Väl där så åt vi lite kycklingsallad och sedan kikade vi lite på film osså, Wallander - Kuriren, den var bra :) sen sov vi!
I morse så sov Jonte och Lucas till nio, men jag log och drog mig ja, var så trött :p.. Sen gjorde vi inte så mkt. Vid typ ett kanske så gick vi till affären och sedan hem till Angelica igen, fast hon jobbade. Jonte fick lägga sig o sova en stund så vi kikade på tv osså.. Sen vid halv fem, fem kom Angelica och då åt vi, sedan satt vi ute tills Katta o Keda kom och hämtade oss vid sju typ.. Dom skjutsade hem mig så nu är jag hemma! Tack för dessa två dagar! :) <3

Imorgon ska jag in till stan och köpa kattsand, sedan ska man väl hem igen och börja lite smått med packningen tills torsdag, FÖR DÅ ÅKER VI! :D Börjar smått imorn för annars kommer jag garanterat glömma något viktigt, fast det kommer jag nog göra ändå, men lite mindre risk för det då iaf :p hah!
Längtar sjukt mkt nu! Vad roligt det kommer bli!!

Men nu ska jag kika lite på tv, är sugen på chips också, får se om man orkar gå till tempo innan dom stänger :p...


Hoppas... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0