Torsdag

Igår kväll så var jag ute lääänge, kom väl hem vid 4 kanske? :p Haha, var med Sandra, Ante och Mattias :)

I morse vaknade jag runt kvar över elva ungefär, och då bestämde jag mig för att jag inte fick sova längre! Så då slog jag på tvn och kollade på slutet av våra bästa år :) Sedan slog jag igång datorn och kollade på paradise hotel avsnittet som jag missade igår eftersom jag var ute. Sen har jag bara softat lite med Maria!

Har nyss ätit också, makaroner & korv. Så nu ska jag väl vila ner maten sedan slå på en film jag hyrde förut, hoppas den är bra! Senare ikväll ska jag se när Usain Bolt ska springa 200-metersfinalen 20.35, det måste man ju bara se! :) Han är ju makalös karln, riktigt mäktig! Annars ska jag bara softa, kanske ska försöka få mamma att fixa mina byxor, hon ska få sy in dom lite, hoppas det blir bra!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0