Torsdag kväll



Asså, karln är ju helt jävla makalös, vilken jävla talang! Det är ju helt skjut, han sprang fan på 19.19!! Min nya idol, helt klart! <3

Jag har verkligen missat det jag ville se på tv'n idag. För jag stack ut o va med Sandra, Ante och Mattias, så då missade jag ju såklart när Bolt satte nytt världsrekord :( Fan! Paradise hotel missade jag också, men det kan jag iaf se på datorn imorgon när jag vaknat, och det är ju tur iaf!
Vi var iaf hos Ante o Mattias och kollade på film, en shopaholics bekännelser. Det var faktiskt bra :) Men när den var slut så satt vi bara typ, Mattias sov och Sandra höll på somna så jag traksade hemmåt, och det var då jag kom på att jag missat allt jag ville se :( Jävla pappolle, haha! (Tror det var kusin Elias som alltid sa så när han var mindre)

Just nu snackar jag lite med Hanna på facebook eller vi kommenterar min status där:p, saknar henne verkligen, och Micha! Jobbigt att vi ska bo så långt ifrån varandra, för det är ju liksom inte att man kommer över en dag och sedan traskar hem igen, pengar behövs också :(,
Men snart ska jag kika på en film och sedan sova, skriver nog imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0