Torsdag

Äntligen är det torsdag! :D haha!

I morse vaknade jag vid halv nio av att Marias jävla alarm på telefonen ringde för att hon inte hade stängt av de och gått på balkongen o rökt :s, men jag lyckades somna om efter att jag stängt av det! Sen vaknade jag av mitt alarm halv elva och slog på tv'n och kollade på våra bästa år som just slutade... Nu ska jag allderles strax hoppa in i duschen, och sedan ska jag ta och packa ner det sista, göra ren kattburen lite, packa ner Skruttans saker, troligen vandra runt fram o tbx i mitt rum för att kolla så jag inte glömt ngt :p, packa ner Skruttisen när dom kommer och hämtar henne, beställa ngt att äta innan vi far och klockan fyra så åker vi! :D Aaaaasbra. Fast jag kommer sakna min pluppis :( <3 Men det ska bli så roligt att komma iväg och träffa dom, det var ju som sagt ett jävla tag sedan! Så det ska bli skoj! Höhö

Nää, nu har jag inte tid att sitta här och skriva, ska göra ett ryck och hoppa in i duschen, kanske skriver ett inlägg innan vi åker, vem vet ;)! Annars, ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0