Ett inlägg, kanske det sista, vem vet?

Skriver ett inlägg här bara för att jag inte har ngt att göra, men det betyder ju inte att jag kmr fortsätta blogga!

Igår så var jag på stan, kikade efter praktikplats, så nu väntar man bara på svar.. Osså köpte jag bebiskläder :D Men inte var inte till Jonte eller Lucas faktiskt ;) Förvånande va? Jo, lite kanske (: .. Utan det var faktiskt till ett nytt litet stjärnskott :')! Mathias och Malin har nämligen fått en liten flicka :D. Och för er som inte vet vilka de är, så är det så att jag har haft en stödfamilj, eftersom min far inte ingår i mitt liv. Så "mamman och pappan" i stödfamiljen heter Birgitta och Anders osså har dom två barn, Mathias och Mikael.. Barn låter fel och säga, haha, men det är ju så.. Dom är iaf mkt äldre än mig! Och då är det Mathias som har fått barn, med Malin :). Och hon har två barn sen innan, Jesper och Jonathan :).
Kanske låter lite struligt, men fattar ni inte så får ni väl fråga eller nått!
Ja, som sagt, Mathias och Malin har fått en liten flicka :') Hon är verkligen supersöt! Dom skickade bild på henne igår :). En där hon ligger och sover som en liten prinsessa :), och en med hon på tillsammans med Mathias (: .. Jag ska åka till dom på onsdag, var ju svinlängesen nu! Sist jag var där så hade dom precis fått reda på att Malin var gravid, och det var ju 9 månader sen! Lite tråkigt att jag inte varit där ngt innan bebisen kom. Så jag missade ju Malins bebismage, menmen.. Får ju träffa lillan snart, och glad är jag för det! Längtar så! :') Hon kommer nog nästan bli lika nära mig som Jonte och Lucas, för Mathias har ju varit typ som en storebror för mig :). Hoppas jag får träffa henne mkt :).

Träffade Jonte och Lucas igår också ;D. Jimmy hade gått på en prommis ner till stan, så hon stod utanför guldfynd och kollade på traktorn som var där, eftersom Jonte gillar traktorer :). Nicke höll i Jonte då, men så fort han såg mig så ville han förstås komma :') . GOFISEN! Stod där ett tag tills dom skulle vandra hem igen. Jonte ville att jag skulle följa med. Och när han satt i vagnen så satt han o ropade på mig och tittade bak :')
När jag kom hem igår så gjorde jag inte alltför mkt, kollade lite på Kyle XY säsong 3 :D, asbra! Fast den pågår ju i typ USA eller vart den nu går nu, så man får ju vänta på avsnitten :/ .. Sedan så duschade jag, för jag trodde att jag skulle åka till Mathias och Malin igår, men det blev ju inte så.. Menmen :).. Satt hemma och tråkade hela kvällen typ ;p.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0