Fredag

Skooooola idag då, aslång dag!
Skulle börja klockan 9 med att ha svenska, men ja, vart ingen svenska xD.. Klockan 10 skulle det va praktikgrupp, men Andreas skulle typ iväg, då blev det engelska ist.. Var väl inte så jätteeffektiv, höhö :D. Seadn i slutet av lektionen kom Petra och kollade hur det gick för mig och Sandra och skulle typ hjälpa oss, menja, gick väl inte så bra det heller :p. Vi var trött och hungriga så vi satt och asgarvade, så hon var väl inte överlyckliga på oss om man säger så, men det gick verkligen inte att stoppa.. Men det var inte värre än det dampskrattet vid fick när vi hade Johan och han skulle prata allvar med oss, och tur var väl de! Sedan vare iaf lunch, men maten var slut :s.. Då gick vi och åt på Coffe House, men pengarna får man ju tbx, som tur var!
Klockan ett vare dags för matte, och det sög ju, eftersom vi hade Farzad, och han är ju typ mongoliserad, så ja, bajs på honom! Slutade matten klockan tre, då gick vi ner på stan och väntade på Alex sedan for vi hem..

När jag kom hem slog jag mig ner vid datorn som vanligt och väntade på maten.. Tillslut blev den klar, tacos (: Är lite less på det, så det var inte överdrivet gott. Sedan slog jag mig ner vid datorn igen (:
Har nyss kikat på massa klipp med Björn Gustafsson från parlamentet, asbra ;)!

"douglas var skitfull en gång på stan, osså kommer det fram en kille och frågar såhär: du hur många kromosomer har du egentligen? och då svarade doulgas såhär ba: ja fler än dig iallafall". HAHA, skrattade när jag hörde det, haha :D

Sen vet jag inte vad som händer, typ sitta hemma och se på tv typ (: .. Inget annat på menyn iaf, höhö! Men nu skrev sandra att hon skulle köpa muffins på tempo, det lät lockande, så jag ska nog gå dit och köpa mig en jag också ;).. Sen kanske jag tar mig ett bad eller så.. Får se om jag skriver senare, annars blire imorn!

puss&smek!


Kommentarer
Postat av: beaaa

hahahaha, så sjukt bra! alltså den med kromosomerna! :D

2009-02-06 @ 22:35:46
URL: http://beatriceh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0