Fredag

I morse klev jag upp vid sju.. Plattade håret och allt sånt. Sedan tog jag mig två mackor då Jonte satt och fikade. Sedan vad det dags att gå till bussen. Och när jag nästan är framme vi busshållplatsen så märker jag att jag glömt mobilen, så det var bara att springa upp igen och hämta den, sedan till bussen igen! Hann iaf med den bussen, fick t.o.m. stå och  vänta på den, eftersom 4:an alltid är sen :s.. Väl på navet så hoppade jag på 1:an där några andra också satt som skulle till hallen, vi hade idrottsdag förstår ni (: Eller friluftsdag, men jag kallar det idrottsdag eftersom jag var i hallen :p..
Väl framme så bytte jag om osså.. Sedan gick jag in i hallen där massa folk var. Tillslut som även Daniel och Farzad! Så när dom kom så samlades vi och började med att spela innebandy. Vi var typ sju personer i vårt lag, medans det andra laget var massa folk, så vi hade endast en avbytare, vilket var väldigt jobbigt med min dåliga kondition xD.. Spelade typ i 50 min innan det var dags för paus och nyte av sport. Fick för övrigt en hård jävla boll på smalbenet som gjorde ruskligt ont! Var Daniel som sköt ;o Efter det så stod jag inte ivägen för ngn som ville skjuta (a). Mitt lag förlorade :(

Glömde skriva att vi skulle va ombytta och klara i hallen vid nio, och då spelade vi ju innebandy, till typ fem i tio eller ngt.. Då vare paus och sedan drog fotbollen igång ;d. Vill ju lova att den var roligast! Men kanske beror på att jag tkr det är den bästa sporten också, haha :p.. Fick göra ett mål iaf, och det målet gjorde jag på DANIEL! HE HE HE! Han stod i mål och då passade man ju på och sätta den, höhöh. Tunnlade honom, så det kommer han få höra ett tag framöver ;)..
Spelade väl fotboll i typ 50 min också, eller nått. Den vann mitt lag iaf ;D asbra!
Efter det tog vi paus och åt.. Fick mackor (: Satt fint i magen, men det var då inga baguetter som dom sa, utan tekakor, men det var bra de också ;D..

Efter en stunds fikande så hittade Daniel på ngn lek som vi körde för att vi skulle få upp värmen i kroppen igen.. Eftersom vi hade suttit stilla och fikat så var vi ju inte varma längre (: .. Men efter det så började vi spela handboll.. Och den kan jag ju lovat att vi förlorade xD.. Ingen var väl speciellt pepp till att spela handboll, så det blev lite stillastådende, haha! Typ bara Robin som kämpade hela matchen tror jag.. Vi spelade till typ kvart i tolv, då fick vi göra vad vi ville i en kvart. Sedan klockan tolv så skulle vi städa ihop, sedan samlas och då pratade Daniel lite sedan fick vi gå (: .. Då gick jag oh bytte om, sedan stod jag inne lite för att inte komma för tidigt till bussen, och ja.. Sedan tog jag bussen till Nacksta!

Väl i Nacksta så sov Jonte, medans Jimmy satt vid datorn och spelade ngt spel i hopp om att slå Alexandras rekord, och Alexandra satt och kollade på våra bästa år :) .. Så jag slog mig ner i soffan med lite chips och cola och kollade jag med! Sedan slog jag mig ner här och gjorde inte alltför mkt!
puss&smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0