Fredagkväll

Justnu sitter jag och tittar på "hjälp!" :), såg let's dance innan och har duschat.. Sjukt program detta, haha!
Har väl inte gjort ngt speciellt sen jag skrev sist.. Vart iallafall ingen muffins, fanns inte den mörka som jag ville ha :(, så det blev choklad ist! Men det var visst inte lika gott som jag tänkte att det skulle va, höhö :p..
Sen vet jag inte vad som händer, får besök kanske? Får se vad den människan säger sen (: Fast jag tror det lutar mot ett ickebesök om jag ska vara ärlig, hehe :p..

Åh, nu är det verkligen inte långt tills söndag :D. Lördag imorgon ju, och sen söndag! :D Guuuuud vad skönt det känns, och som jag längtat! :'), den kommande veckan kommer bli super! Det är jag säker på :). En hel vecka med Kristoffer, Jonte och Lucas kan ju inte bli dålig liksom? Om det ändå vore söndag idag ;D. Så på söndag ska jag och Sandra först åka och kolla när hennes kusin Johanna spelar innebandy :) Sedan på kvällen så far jag till Nacksta. Och jag hoppas att ngn hämtar mig då, eftersom jag ska ha med mig en veckas packning, och datorn eftersom det är skola (: ..

Jaja, nog om det, längtar på tok för mkt redan ^^ Så nu avslutar jag här!
puss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0