Lördagkväll

Blev en kväll med melodifestival tittande (: .. Samtidigt satt jag och Alexandra och spelade poker på pokerstars, haha :p.. Gjorde väl inte alltför mkt annat, för efter melodifestivalen så gick Katta, Keda och Kristoffer för att Kristoffer skulle fika och ta insulinet. Då slog jag på trean och såg på the perfect man! Den filmen tkr Mickis om :D
Nu är den iaf slut, tror jag ska lägga mig och sova eller nått, för imorgon blire ju ännu mer firande för Jonte. För det är ju då han fyller år på riktigt, hela två år :D Storkillen :') Tyckte han kom nyss, men icke! Och han bara pratar mer och mer, åh, han är så underbar :)! <3

Men nu har jag inte så mkt mer att skriva om denna dag, men imorgon blire iaf ett grattis-inlägg till Jonte, där det bara ska stå om honom :D Sedan på kvällen när jag kommit hem så kommer jag nog skriva om dagen, om jag ens är på humör för det då, Kristoffer åker ju imorgon :/ .. Dom kommer och hämtar honom hos Alexandra vid halv fem :'/ , det känns redan, jag vill inte! Allt känns så mkt bättre när han är hemma.. Trots att man kanske inte hittar på så mkt med honom, så är känslan att veta att han är hemma och kan träffa honom när man vill helt underbar! Jag vill verkligen inte att han ska behöva åka, men finns ju inget man kan göra åt saken heller.. Bara gilla läget och längta tills nästa gång vi ses..
Ne, nu orkar jag inte skriva mer, börja tänka på det allderles för mkt, villinte villinte villinte :'(!!
godnatt

Kommentarer
Postat av: Linnéa

vart ska han åka då? ;-O

2009-02-15 @ 14:24:37
URL: http://lforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0