Måndag

Inatt så spenderade jag natten i Jonathans säng, eftersom han sov uppe hos Katta med Kristoffer :). Klev väl upp lagom tidi morse så jag hann med bussen osså.. Väl på skolan så hade vi ingen lektion :s, kändes ju jävligt bra! Kunde fan ha fått sovit ist! Irreterad man blev...
Sedan ngn gång hade vi engelska, gjorde inget speciellt då.. Petra hade ngn genomgång på ngt test dom hade gjort, lyssnade väl inte så mkt, hade ju ändå inte gjort det satt.. Klockan tolv hade vi lunch, då gick jag, Sandra och Joss och åt på Bite Line, asgott :)! Satt där i typ hundra år, sen i slutet kanske vi skämde ut oss lite, hahaha xD Kan inte ha sett bra ut det där heller :p.. Sedan när vi var klar där gick vi iaf till matten och jobbade på. Var lite sena, och Boel fick ju typ damp ;s, ställde sig o skrek så heeeeeeeeeeeeela jäävla skolan hörde typ, kul tant! Näe, hade god lust och strypa henne. För liksom, det hon skrek var typ att hon ville att man skulle komma i tid, och ja, man blir ju jävliiigt sugen på att komma överhuvudtaget när hon gör sådär? NEJ, verkligen inte! Draaaa typ! Sedan när vi hade slutat så satte hon sig och pratade med oss. Och självklart börjar jag och Sandra o garva xD, det gick verkligen inte att hålla sig, hahah! Men rätt åt tanten!
Sedan slutade vi iaf, då tog jag bussen till Katta

Väl hos Katta så var det dinnertime! Kassler och ris :). Emelie var också där, trevligt (: Sedan så gjorde vi inte så mkt, tog det mest lugnt osså. Sen strax innan sex så kom Elias och Simon också, dom skulle sova hos Katta, så då kan man ju säga att det var full rulle där! :)
Var där till typ halv nio, då gick vi ner till Alexandra för Lucas var grinig och skulle väckt alla om vi var kvar, Jonte sov kvar däruppe inatt också.

Nu sitter vi här, jag, Jimmy, Alexandra och Lucas och gör inte alltför mkt.. Alexandra ska typ lägga Lucas nu, och Jimmy fixar med RocketDock på deras stationära, eftersom jag sitter på den bärbara ;). Så nu ska vi väl inte göra så mkt, typ glo på tv'n eller nått annat. Blir nog ännu en natt i Jontes säng, tur att den är skön att sova i :) Bara det att jag är liiiiite för lång för den (a) Men det går bra ändå ;). Nu ska jag ta och fixa väskan tills imorgon, blir träning! Fast har typ problem... Spinningen är ju rätt sent, eller vid sex och den är en timme, så jag är typ inte här förren halv åtta kanske, det känns lite surt eftersom Kristoffer är hemma. Vill ju ta vara på tiden man får, men vill samtidigt träna eftersom det är mkt pengar man lägger ut :/ .. Får typ panik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0