Get a life!

Gick som sagt till Sandra förut :) När jag kom dit så åt vi kladdkaka, asgott vill jag lova att det var :D Hon är duktig på att baka Sandra ;)! Sedan så busade vi lite med Milton, söt som han är! Han gjorde även krabbdansen, haha ;D Ni skulle bara sett! Efter allt busande så gick vi upp på Sandras rum och bänkade oss vid våra datorer, sedan klockan åtta vare melodifestivalen :) Kikade på det, och det som verkligen sitter kvar i huvudet är den extremt äckliga jävla skitlåten av Caroline af Ugglas då hon sjöng "snälla, snällaa, snäääälla" blablabla! Fick nå psykbryt varje snabbgenomgång dom hade, värre människa får man ju leta efter! Riktigt SYND att hon inte åkte ut, hon gick ju fan vidare till andra chansen och ngn annat med ngn jurygrupp eller vare var för ngt? Nya regler ju, hängde inte riktigt med xD. Hur röstar svenska folket egentligen?! Jaja, får fan hoppas att hon ändå inte går till final, vill helst inte höra skiten!
Jaja, var ju iaf Alcazar och ngn annan tjej (minns inte ens vad hon hette) som gick vidare till finalen i globen, osså grisen och Scotts gick till andra chansen :)
Sedan så gjorde vi inte så mkt.. Eller jo, Alex och Sandra busade i massor, haha :D Jag satt och kollade när dom tokarna höll på kittla varandra och allt vad dom nu gjorde, haha ;D Sedan låg vi alla tre i sängen, då Alex kollade på tv och jag o Sandra gjorde grimarser med henne ansikte, haha! Sedan lyste vi med ficklampan i sandras näsa, på handen, och ja, lite överallt faktiskt :D Haha. Men sedan var det dags för mig att traska hem, var hungrig och lite trött :)

Väl hemma så bänkade jag mig ner framför datorn.. och ja, finns väl inte mkt mer att säga än mogna klubben om det jag märkte.. Om folk bara kunde skaffa sig ett liv! Herregud, att folk ens orkar.. och det var ju jäääävligt oskyldigt också, vet ju inte alls vem som startade det, nänä! Kanske ska tänka igenom det nästa gång flickor? Eller ja, typ skaffa er ett liv vore ju ännu bättre, för dom verkar ju inte ha mkt till liv justnu! Blir så irreterad! Eller kanske inte bara flickor, lär va en hel del andra inblandade också, personen som skiten handlar om lär också vara det! P A T E T I S K T ! !

Folk har ju inget bättre för sig, men jaja! Imorgon ska jag och Sandra nog åka och kolla när hennes kusin Johanna spealr innebandy. Sedan på kvällen bär det av till Nacksta :D Inte många timmar kvar nu :D.. Innebandyn börjar rätt tidigt, så för att jag ska orka upp så är det nog time for bed nu! Men skriver nog imorgon!

puss&smeeeek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0