Onsdag

Började halv nio idag.. Trodde vi skulle ha administration med Daniel, men icke! Skulle tydligen ha föreläsning som jag och Sandra inte hört ett skit om :s Jaja, jävligt bra på att informera märker man ju! Jaja... Sedan skulle vi iaf ha idrott, menja.. Jag och Sandra ville inte vara med, så då var vi helt enkelt inte med! Vid tjugo över ett hade vi egentligen matte, men fick projekttid så vi bokade in intervju och grejer.. Var där typ en och en halv timme xD Gubben surrade asmkt.. Sedan när vi kom till skolan så kom grisäckelkärringen och skällde ut mig och Sandra :S Hon frågade vrf vi hoppade över provet :s. Sandra visste inte ens att det var prov, och jag skulle inte ens ha prov :s Jävla gris tant det där! Frånvaro fick man också :S Säger samma sak som Sandra, hon kan fan gå i pension! ETT BYTE AV MENTORJÄVEL VORE INTE HELT FEL DET HELLER!!
Nog om det, blir sur när jag tänker på grisen, så avstår helst! Hon ska fan inte förstöra min vecka! Sedan slutade vi iaf.. Jag och Sandra strosade runt på stan, i väntan på att Alex skulle svara telefonen, men icke :p Sandra ringde och ringde, men inget svar... Så tillslut gick vi till skolan för o kika lite.. var bara Linn och Sofia kvar (: Tillslut så ringde typ Alex eller hur det nu var :p Då skulle vi gå ner efter några minuter, men glömde xD Så han ringde upp igen och då gick vi ner till bussen.. Jag satte mig på 4an till nacksta!

Väl i nacksta, for till Katta, så hade dom redan ätit, bara Jimmy som satt kvar.. Så jag tog mig lite mat som satt mkt fint i magen! Sedan gick jag in till Kristoffers rum och umgicks lite med honom :') Sedan la jag mig på soffan med Lucas på mig, han somnade.. Så jag var tvungen att ligga kvar så han inte vaknade :p, tror jag somnade lite innan han vaknade ^^ Då gick jag återigen till Kristoffer och umgicks med honom innan jag, Jimmy, Alexandra och Lucas skulle gå.. Jonte sov kvar där :) Han ska typ sova där varannan natt så Kristoffer får vara med honom mkt :) Vid nio kanske så traskade vi ner till Alexandra och Jimmy.. Då slog jag mig ner vid datorn, sedan skulle Alexandra ha den, så då tog jag mig lite mackor och oboy :) Sedan tog jag datorn igen för Alexandra la sig och sov :)
Så nu sitter jag här, pratar med Kristian :), men tror jag ska gå och kramas med kudden nu, ännu en skoldag imorgon ju :/ .. Jaja, får se om de blir hela dagen eller hur det nu blir! Jaja, avslutar här!
puss&smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0