Onsdag

Vart inget skrivande igår.. Men jag var iaf på skolan först, sedan drog jag och Sandra på gold's och tränade ;D Blev ingen spinning, utan vi var i gymmet hela tiden i stället. Körde lite benpress, sprang på band, lekte lite med ngn bänkpressar maskin osså ;D Vart mkt till att träna armarna igår, haha :p.. Vi körde iaf på rätt hårt :), fast inte för mkt, för vi båda kände oss lite krassliga! Sedan hann vi med bussen hem innan klockan vart sex :)..
När jag kom hem så vare ingen middag lagad, så jag gjorde mig strips och beasås ;D asgott! Gluffsade massor (a)! Sedan spelade jag poker med Sandra, Jimmy och Alexandra en stund.. Men vid halv elva la jag mig för jag kände mig inte riktigt kry :/ .. Allderles seg! Slog på en film och somnade även till den!

Idag så vare skola.. Var helt slut i morse, hosta hade jag fått också :/, eller den smög sig på igårkväll, men märktes tydligare idag! Hade först genomgång med Daniel, sedan satt jag och Sandra och tänka jobba med projektet, men det gick visst inte så bra eftersom vi inte hade infopapperna.. Menmen.. Sedan när det var projekttid var vi väl inte så effektiva heller ;s.. Menmen, känns som om hela projektet kommer skita sig, ska ju va klart på fredag ;o.. Men det återstår ju att se! Jaja.. Efter skolan så följa iaf jag och Sandra med Alex till SAK för att han skulle träna och hem till Sandra efter det :) .. Tur att vi inte köpte kort där iaf! Vi skulle definitivt inte trivas där! Gold's är asbra för oss ;D När Alex hade tränat klart gå gick vi till navet för vi missade bussen vi egentligen skulle ta, och kallt vare!

Väl hemma så värmde jag på lite mat som satt finfint i magen! Sen har jag bara suttit här, och hostat :/ .. Ont i skinkorna har jag också, haha xD! Är rätt seg, så det blir nog en tidig kväll, förhoppningsvis :) .. Men nu orkar jag inte skriva mer!
babaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0