Onsdag

Sitter på skolan nu (: .. Ngn kille som heter Simon som är här och föreläser om typ marknadsföring.. Fick en liten rast nu, sedan ska vi ha en övning då vi ska typ vara ett låsatsföretag osså ska vi välja mellan guerilla, viral och stealth, asså det är sätt att marknadsföra på :p.. Vi har sett på massa klipp på youtube om viral marknadsföring, då låter typ förelagen andra göra reklam för dom.
Sedan ska vi ha idrott, och jag tog inte med idrottskläder för jag tänkte inte va med eftersom vi är så många, men nu fick jag reda på av Joss att det är bara vi från vår lilla grupp som ska ha idrott, för naturarna har kemidag ;o Kändes ju som om man skulle tagit med kläder då, men aa..
Efter skolan vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, typ vila inför imorgon kanske (: Lika bra de, haha!

Men nu börjar vi, kanske skriver senare!
puss&smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0