shulululu

Efter att jag skrev förut idag så lyssnade vi klart på killen som var och föreläste, kanske var 10 min eller något liknande.. Sedan skulle vi ha lunch eftersom vi har idrott på schemat på onsdagar.. Men maten kom ju ändå inte tidigare som den egentligen borde, så vi fick vänta på den.. Sedan vid halv tolv (?) tog jag, Sandra och Joss bussen till skönsbergs gympasal för att ändå åka dit, trots att vi inte hade ombyte.. Fast vi var med o spelade ändå, volleyboll :) Var ganska kul, fast jag hade ju hellre spelat fotboll ;). Det var för övrigt bara typ 8st med ;p naturarna hade ju kemidag och killarna från vår lilla grupp kom aldrig..
Sedan vid ett tog vi bussen tbx till skolan för att ha matte med boel 13:20.. Fick lite gjort då iaf, eller det var väl rätt mkt för att vara mig och PÅ LEKTIONSTID, haha ;D! Sedan slutade vi :) Då gick jag och Sandra en sväng på stan och tog sedan bussen hem, Sandra till sig och jag till mig.
Väl hemma så gjorde jag inte så mkt, berättade om mamma hur synd det var om mitt ben, menja.. hon tyckte väl inte likadant eller nått? Jajaj :p.. Har iaf ont, men jag hoppas det går över tills imorgon, för jag o Sandra ska ju träna, och jag vill ju, men ja, känns inte som om turen kmr va på min sida :(, den brukar ju inte va det direkt...
Har iaf nyss ätit, skinksallad, asäckligt! Mamma har ngn konstig skinka i som smakar skit, och ja, det är inte gott, men åt lite iaf (: Blir mackätning senare ;)

Jimmy loggade typ nyss in på msn, så jag skrev till honom; "Nu är det inte långt kvar tills du får spendera en hel vecka med mig jimmy! ;D" fortsättningen;
Fors"JIMMY"berG säger:
 fan vad najs......längtar nåt så otroligt mycket så du anar inte... ;)

mb; ' .. *suck* säger:

förstår de jimmy ;) hehe
Sedan så skrev han; "Gripne 26-åring " Jag saknade henne så" " och jag fattade ju ingenting, eller jag hade väl mina aningar, men jag skrev bara "haha va:P?" och svaret blev;

Fors"JIMMY"berG säger:

så kommer det stå i tidningarna om mig när du har varit här

hehe

Haha ja, och allt tyder ju på att han saknar mig, på riktigt ;) Han kan liksom inte neka det, har bevis nu ju, och ni som läser min blogg blir ju som vittnen, ASBRA! ;D Haha, men nu ska jag dryga vidare med denne man, skriver kanske senare!

puss&smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0