Söndag

Vaknade rätt sent idag, vid kanske elva halv tolv.. Men det var skönt att få sova ut! När jag hade vaknat så låg jag iaf i sängen och kikade på tv, sedan slog jag igång datorn som vanligt.. Men ja, inget nytt, lika tråkigt som vanligt!
Jag har faktiskt nyss ätit frukost, haha! Men har ju inget bestämt idag, så jag har inte bråttomt med ngt idag. Och imorgon är vi tbs:are ledig, och hur skönt är inte det? Jo, SUPERSKÖNT är det!

Ja, vet som sagt inte vad som händer idag, men kan tänka mig att det lär vara en lika tråkig söndag som alltid annars, där jag bara sitter hemma och gör absolut ingenting. Men det återstår att se. Gófisen Jonathan snart fyller 2år :), närmare bestämt om 2 veckor idag. Tiden går ju hur fort som helst, tyckte han nyss kom till. Och han lär ju sig mer och mer för varje dag, han säger t.ex. numea Micki, ist för Picki och det är stort ;D. Sedan så säger han ju massa andra saker också :) Och Lucas bara växer och växer också, snart springer väl han omkring också :').. Kanske tar en tripp dit imorgon, på min lediga dag :). Har ju köpt present till Jonte redan, fast jag måste testa dom på honom innan, för jag vet inte om han kan ha dom, och öppetköpet går ut innan han fyller år, och då vore det ju tråkigt om han inte kan ha dom osså kan man inte lämna tbx dom!

Det är också en vecka till Kristoffer kommer hem :') Längar som en tok! Han blir hemma en hel vecka, och det känns underbart! Det ända som känns lite surt är att jag har skola då eftersom vi inte har sportlov samtidigt, men jag får iaf träffa honom, och det är det som räknas! Så hela vecka sju finner ni mig i Nacksta ;) Jimmy vill ju sååå gärna att jag ska sova där, så man ställer ju upp för laget som man brukar säga ;) Sover där med NÖJE! HE HE HE
Men nu har jag inte så mkt mer jag vill skriva här
puss&smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0