Söndag

"Det är ingen vanlig dag, för det är Jontes födelsedag, hurra hurra hurra" :D Ja, det är Jontes födelsedag idag :).
Klev upp ngn gång idag, såklart.. Minns inte när, men då hoppade jag iaf in i duschen osså. Sedan började vi med tårtorna inför dagen.. När dom var klara så plattade jag håret osså..
Sedan ramlade släkten in osså, orkar inte skriva så mkt om det, är inte på skrivhumör justnu. Vid fyra tiden började det jobbiga börja.. Blev riktigt jobbigt den här gången :'(.. Tårarna kom såklart, var helt omöjligt att hålla dom inne.. Sedan när han hade åkt så kändes allt så tomt och meningslöst :/ .. Och det är fortfarande tomt... och jobbigt :'/ .

Är iaf fortfarande kvar i Nacksta.. Får se om det blir ngn skola imorgon. Justnu sitter iaf jag och Alexandra och spelar poker, vi är typ hungriga! Ingen middag har vi ätit idag, därav hungern! Får se om vi hittar ngt att äta, skulle beställa pizza från pizzeria vinkeln, men inte fan svarade pizzagubben inte, jävla idiot typ! Jaja, ska titta om jag hittar ngt gott att äta! Skriver nog imorgon eller så!
babaj (som jonte skulle sagt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0