Söndag

Klev upp vid kvart över åtta i morse.. Då gjorde jag mig i ordning, osså kom Sandra och dom och hämtade upp mig vid halv tio typ.. Då for vi till njurundahallen för att kolla när Sandras kusin Johanna spelade innebandy. Första matchen var vid tio, och den vann dom såklart :). Sedan var inte nästa match förren vid två, så först satt vi bara och gjorde ingenting, alltså det var jag, Sandra och Alex som var och kollade :). Sedan vid tolv gick vi iväg för att dom skulle äta ngt :). Var väl tbx vid njurundahallen vid ett igen, så då satte vi oss för att få tiden att gå.. Då tog vi alla våra kort (bankomatkort, busskort m.m.) och lekte lite, haha ;D Sandra hade alla, sedan sa jag och Alex massa nummer osså räknade Sandra i högen, och fick man sitt eget så fick man liksom behålla det :p, det var sammanlagt 27 kort ;o Haha! Bild kmr :)
Klockan tickade iväg och det var dags för den sista matchen, som dom såklart också vann (y)! Asbra :) Johanna var jätteduktig! Sedan så köpte vi en glass osså skjutsade dom hem oss :)

Väl hemma så hade Maria gjort nudlar, så jag smakade med henne och det var asgott! Så jag ställde mig och gjorde egna, men då var det helt plötsligt inte gott längre? Antigen så beror det ju på att Maria lagar bättre mat än mig, och det går ju liksom inte? Så då måste de ju bero på att det alltid är godare att sno från andra, höhö (a). Ja, så är det nog. För jag är ju värsta mästerkocken?! Hihi

Nu sitter jag på min säng och slängde nyss hälften av mina egna nudlar! Ska ta och börja packa lite :) Ska ju ha med mig packning för en heeeel vecka :D Sedan så ska jag väl fråga om Katta kan hämta mig, för ngn buss vill jag inte ta i detta oväder och med all den packning jag kmr ha! Fast först måste tvätten bli klar :) Men nu ska jag sätta igång här, inte många timmar kvar nu ju :') <3
puss&smeeeeeek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0