Söndagkväll

Idag har jag inte gjort något speciellt, bara varit hemma.. Men nytta har jag gjort! Har tagit ner mina julgardiner (äntligen!), strykit dom jag bestämde mig för att ha, och satt upp dom :). Damtorkade även i fönstret, på mitt bord, min tv och mitt bord bredvid sängen :) Och bytte duk där och på soffbordet, deni! Trodde ni inte va? Till och med min moster Kicki frågade vad det tagit åt mig när hon ringde, haha ;D! Men jag kan jag också!
Annars har jag väl inte gjort ngt mer, typ degat i sängen hela dagen, inte ens bytt om!

Imorgon blir det iallafall andra bullar! Då far jag och Sandra förhoppningsvis in till stan och fixar gymkort :D. Måste bara in till skolan först och kika om mitt extra business card finns där, eller om Elin fortfarande har det, för det skulle behövas! Har tappat bort mitt :/ troligtvis på stan, för inte fan finns det ngnstans hemma inte! Ngn som sett det?

Jaja, nu har jag inte mycket mer att säga, ska kika på The Holiday som går på 3an nu, tkr den är bra :)
puss&smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0