Tisdag

Skola idag då.. Började elva, så behövde inte kliva upp förren nio, och det var suuuuuuuuuperskönt! Gjorde mig i ordning osså.. Gick asfort, mkt snabbare än det brukar ta hemma, så jag hann få i mig en macka också! Kollade även lite på datorn och grejsade med annat. Jimmy var också vaken, men Alexandra och Lucas sov :) Dom vaknade precis innan jag skulle gå. Så innan jag gick gosade jag lite med Lucas :) Men sedan gick jag till bussen.
Väl på skolan så hade vi engelska, men skulle jobba med projektet :). Sedan vare lunch, pasta och skinsås, gott :D Sedan klockan ett hade vi praktisk marknadsföring, men hade även då projekttid, så då gick jag, Sandra och Joss till SCA för att fixa lite saker.. Drack cacao cream också :D Sedan lagomt innan vi slutade gick vi tillbaka till skolan..
När vi var på skolan så tog vi vårt pick och pack och gick! Jag och Sandra gick till donken för att jag skulle köpa ngt att äta innan träningen.. Sedan gick vi ner till navet och köpte bussbiljetter, och slutligen bar det av till Gold's :)
Där vart det först gymmet, sedan klockan sex var det dags för dagens spinningpass :) Gick bra de :) Sedan bytte vi om osså och gick sedan till donken :p Jag åt en strips och Sandra ngt annat. Har även glömt att säga att Josse också var med :) Hon åt också. Sedan tog dom njurunda bussen och jag satte mig på 4an (:

Väl i Nacksta så tog jag en kram av Kristoffer :') Han hade somnat på Jontes golv när han la honom, haha :p Men när han vaknade så tog jag förstås en :).. Sedan skulle han och Katta gå typ på en gång, så det vart bara en snabb träff idag, men bättre än ingenting! Sedan tog jag mig en dusch. Fast innan så skulle ju Jimmy förstås mobbas lite, och sa att mina lår hade blivit stora och att träningen hade gett resultat, sjuk som han är! Vet att han egentligen bara är avis bara för att han inte har satt igång med träningen ;)! Sedan hoppade kah iaf in i duschen. Efter det tog jag mig lite mat, som satt fint i magen! Så nu sitter jag här och gör inte alltför mkt, tror jag ska spela lite poker :) Sedan ska jag väl ta och sova, börjar ju halv 9 :/ .. Men nu orkar jag inte skriva mer :P
puss&smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0