Tisdag

Igår var vi tbs:are lediga, hur sköööönt som helst! Så istället för att bara sitta hemma och dega så drog jag och Sandra in till stan för att införskaffa oss ett gymkort! Så vi for in till stan och gjorde det, och vi var även en sväng till banken för att fixa lite kontouppgifter, en sväng förbi donken blev det också, för att få ngt i magen innan vi skulle sätta igång med hårdträningen ;)!
Så ja, det var som det låter, HÅRDTRÄNING! var först en timme i gymmet, sedan klockan fem var det dags för en timmes spinningpass och sedan en halvtimmes vila inför nästa pass. Så till sist var det dags för ett boxningspass! Det var riktigt jobbigt vill jag lova! Men bra gick det (:

Sedan efter den långa dagen vandrade vi till max för att äta lite middag och snacka lite :) Sedan tog vi bussen hem till Sandra. Sov över hos henne :)

I morse hade jag däremot lite svårt att ta mig upp, men tro inte att det var pga träningsverk, för det var det inte! Utann var trött som ett as! Sandra försökte väcka mig hela tiden, men lyckades inte :p.. Men efter ett tag så klev jag upp iaf, haha! Då gjorde vi frukost och fläskade en massa mackor! Sedan gjorde vi oss klara och vandrade hem till mig för att hämta min dator :). Mamma och Maria var hemma, och Maria hade färgat håret, eller blekt det.. Och ja, vi fick inte ens se hru det blev, så man kan ju nästan kostatera att det inte vart bra! För hon skulle t.o.m. åka och köpa hårfärg senare idag, hah :D Men sedan gick vi iaf till bussen och nu har vi lektion med Andreas ;/, praktisk marknadsföring, astråkigt ! Nu ska vi typ se ngn film eller nått ;s jaja, skriver kanske senare idag :)
puss&smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0