Torsdag

Skolan idag då. Hade först administration enlgt schemat, men enlig projektshemat hade vi projekttid.. Men tydligen inte enligt Daniel.. Men vi jobbade iaf med projektet (: .. Mejlade ngn gubbe i Storbritannien osså.. Sedan vid tolv så hade vi lunch, kycklingwok. Trodde det skulle vara jättegott, men icke! Gick väl att äta, men var ingen höjdare. Var inte så hungrig heller eftersom Sandra bjöd på en macka som hon hade med sig (A) Det var mkt god (: Åt den innan vi började jobba med projektet.. Osså satt den ihop, då sa Sandra att jag skulle dela på skinkorna xD hahaha, lät lite fel dedär, men var ju skinkorna på mackan jag skulle dela på, haha :D!
Efter lunchen klockan ett så vare dags för svenska! Linnéa började först surra, sedan skulle man förbereda inför att läsa upp en saga inför en grupp.. I min grupp var Sandra och Joss.. Vid kvart i två så läste vi upp våra sagor, vi hade stödord på ett papper så vi kom ihåg den (: .. Så nu har vi precis blivit klara :). Linnéa har genomgång om muntlig redovisning justnu.. Vad man ska tänka på o.s.v. Vi slutar denna lektion halv, då vi även slutar för dagen!

När vi slutat så blire att åka till Nacksta och umgås med Kristoffer (: Sedan ikväll så ska han, Alexandra, Jimmy, en från personalen och Keda (?) gå på hockey.. Timrå möter HV71 och Kristoffer ville ju gå på Timrå nu när han är här hemma.. Så jag ska passa Jonte, och Katta passar Lucas :P.. Så ska väl spendera kvällen vid datorn, finns inte så mkt annat man kan göra när man ska passa en sovande unge, haha ;p..

Men nu ska jag lyssna på vad Linnéa har för (o)intressant att säga, skriver nog senare eller något!
puss&smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0