Torsdag

Klev upp vid åtta i morse.. Eller inte klev upp kanske, men vaknade då och slog på datorn (: .. Sedan kanske vid halv nio så började jag sakta men säkert göra mig klar, sedan tog jag och Sandra bussen som gick 9.22 till skolan!
Väl på skolan så hade vi tydligen ingen lektion ;s, Daniel var hemma med hunden.. Kul att man fick veta ngt... Hade ju kunnat sova längre! Menmen, istället så satte jag, Sandra och Josefin igång med projektet, vilket behövdes! Och det gick rätt bra :). Sedan vid halv tolv så gick vi till matsalen och kikade vad det var för mat.. Det var typ ngn makaroni con carne, var inte såååååå gott precis, åt typ inget. Som tur var så tog underbara Sandra med sig mackor som vi åt innan :D! Men Joss och Sandra åt, sen fick vi alla tre makaronklumpar som såg ut som hjärnor, min var störst (såklart ;) ), sedan Joss och Sandras var minst :( .. Hihihi. Sedan gick vi in i lilla grupprummer på 4an där vi hade våra saker och lodade där, kollade på dagens avsnitt av våra bästa år gjorde vi också ;D! Höhö.. Min syster tyckte jag skulle komma och hälsa på henne på ett fik där hon satt, men vi skulle inte hinna.. För vi började ett och klockan var väl halv, synd de! Innan så försökte hon förklara vart hon var, men ja.. Fattade ingenting förren hon sa att det var vid gamla lekplaneten xD haha!

Snart har vi iaf svenska.. Sitter i klassrummet och väntar justnu (: .. Efter skolan ska jag och Sandra kanske åka till Nacksta och hälsa på (: Får se hure blir! ;D
Håller på och dör också.. mitt i allt liksom.. Näsan bara rinner, hosta har jag också. Och när jag hostar gör det ont, typ när revbenen börjar eller vad man kallar det.. När jag skrattar gör det ont där också, och när jag sträcker på mig ;/ .. Hua! Ska nog gå och gräva min grav snart, lika bra de!
babaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0