Torsdag

Skolan idag då (ovanligt va?).. Hade en heldag med det där jävla projektet, astråkigt! Och Fredrik den muppen var sjuk ;o! Men ja.. Slutade iaf vid halv tre. Då gick jag och Sandra runt på stan, sedan satte vi oss inne på Cervera och bara satt, för vi orkade inte gå runt ;D. Sedan efter mycket prat och tjaffs med min mami, så gick vi till subway och åt.. När vi hade ätit upp så gick vi till navet och fixade bussbiljett eftersom skolkortet bara räcker till klockan sex, och vi skulle ju trääääna! Så efter att vi fixar den lilla bussbiljetten, som för övrigt räckte ett år, så gick vi bort till Gold's :)
Väl där så fixade vi plats på spinningen och sedan gick vi och bytte om, sedan kom även Josse och Stina som skulle provträna med oss (: . När dom hade nytt om osså så gick vi upp dit där cyklarna, löparbanden o det är för att dom ville testa där, sedan när klockan började närma sig halv sex så gick vi upp till rummet där spinningen håller till :) .. Gick bra idag också, (y) en timme höll vi ut, sedan gick vi ner till gymmet och tränade lite där :) Men vid sju var det dags att gå och duscha för att hinna med bussen osså..

Tog 20 bussen hem, eftersom Josse måste åka den för att komma hem, så vi andra tog den också ;D Satt och snackade osså på bussen, även min mammas älskling klev på xD En invandrare som GLOR konstant på mig ;s, han hade tydligen glott väldigt mkt på Josse också, så vi två kände ju oss vääääldigt bekväma, eller så inte! Sedan när Stina och Sandra klev av så kollade han typ noga ifall jag klev av eller nått ;s. Och självklart så klev han ju av när jag skulle av, så ja, lite rädd blev man ju, så då ringde jag upp Sandra! (: Sedan vid Bert så mötte jag mami, så jag gick med henne hem :)

Väl hemma så slog jag mig ner vid datorn som vanligt :).. Sedan helt plötsligt så skulle mamma gå och jobba, till imorgonbitti! Så nu sitter man hemma själv och hoppas väl på att Maria ska komma hem, så man slipper vara HELT själv i lägenheten ^^ Men nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, vart ju rätt mkt ändå!
puss&smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0