Torsdagkväll

Efter skolan så for jag och Sandra till Nacksta och hälsade på (: Fick även mat där! Sandra busade på med Jonte och han tyckte det var mkt skoj (: .. När vi skulle fara hemmåt så ville Jonte så gärna följa med, han tog till och med på sig stövlarna och mössan, trots att han bara hade en blöja på sig, men han skulle allt med! Och såklart så fick han de ;D! Alexandra skyndade sig att klä på honom och Jimmy packade hans ryggsäck, sedan gick vi till bussen..
Väl hemma i bredsand så följde Sandra med mig hem till mig.. Då skickade vi in Jonte in till mig för och kolla hur mamma reagerade, för hon visse ju inte att han skulle komma ;). Hon såg först inte att det var jonte, haha! Men sedan så (: Han gick in till Maria och hälsade på också. Sedan gick han typ runt och utforskade lägenheten lite, lekte lite osså.. Sedan när mamma skulle fixa tvätten så hjälpte han henne med den också! Hon gav Jonte kläder som han skulle gå in med till Maria. Och när han skulle gå in med trosor till henne så satte först Bert dom runt huvudet på honom, sedan fortsatte mamma med det xD.. Och när hon gav dom vanligt i handen på honom så satte han dom själv på huvudet/runt halsen, haha xD.. om Jonte skulle börja sätta kalsonger eller trosor på huvdet/runt halsen Alexandra, så vet du ju vem du har att skylla på! haha

När klockan närmade sig halv åtta så började jag göra välling och bytte om på Jonte, sedan la jag honom i min säng med vällingen för det var sovdags för honom! Han kom såklart upp efter att ha druckit upp vällingen, men då gick jag in och la mig med honom..  Och då gick Sandra till tempo för att hennes pappa hämtade henne..

När Jonte hade somnat så smög jag ut och satte mig i hallen med min dator, eftersom Jonte sover i mitt rum ;o! Sedan hoppade jag in i duschen och efter det satte jag mig med datorn i Marias rum..
Sedan har jag inte gjort så mkt, bara suttit här i syrrans rum och lodat. Ska snart lägga mig troja.. Ska flytta över Jonte till mammas säng så jag får ngn sömn inatt, hah! Hon har ju en dubbelsäng, så där kan han gott sova! Då blire mamma som vaknar först imorgon ;)..
Får se om de blir ngn skola, känner mig inte alltför pigg... Näsan rinner ju, hosta har jag också ;/ och när jag hostar så gör det fortfarande ont :/ .. Men jaja, får se hur det blir imorgon! Blir det skola så följer Jonte iaf med! Men nu ska jag nog ta och avsluta här och flytta herr'n i sängen!

babaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0